En blogg om mine drømmer for familien og vårt hjem. Om drømmer som fortsatt er drømmer, og om drømmer som blir til virkelighet ♥

onsdag 23. januar 2013

Vitrineskapet på plass...




...og jeg er strålende fornøyd. Jeg syns det passer kjempefint inn på kjøkkenet, og gir det ennå mer den landlige stilen jeg ønsker å skape.


Vi startet dagen med deilige, nybakte rundstykker, så har jeg vært på barseltreff, min kjære har vært ute og handlet inn litt grunning og sånt, så da kan vi ta fatt på nye prosjekter. Nå skal jeg straks avgårde til ei venninne.


Ha en herlig onsdagskveld ♥

4 kommentarer:

  1. Så hyggelig! Ingenting slår fersk bakst. Her ligger det nystekte rundstykker i matboksene til morgendagen. Ha en fortsatt fin kveld!

    SvarSlett
  2. Åh så fint! Er det lyseblått inni? Herlig!

    -synnøve

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, en herlig slitt lys blåfarge inni :-)

      Slett
  3. Åååå så nydelig skap :-D Elsker gamle møbler med sjarm.....
    Gleder meg til å følge bloggen din Therese ;-)

    Ønsker deg en strålende dag :-)

    Klem Mona

    SvarSlett