En blogg om mine drømmer for familien og vårt hjem. Om drømmer som fortsatt er drømmer, og om drømmer som blir til virkelighet ♥

torsdag 24. januar 2013

Prosjekt jenterom

Nå er vi igang med årets første store prosjekt, nemlig rommet til Nora. På tide at storesøster får et skikkelig jenterom, og jeg gleder meg sååå til hun får se det når det er ferdig. Planen er nemlig at det skal være ett ganske så hemmelig prosjekt, så hun skal egentlig ikke vite så mye. Vi pusser opp ett annet rom enn det hun har idag, så jeg tror det skal gå greit siden hun bare er her annenhver uke.


Foreløpig er nye vinduer bestilt da de gamle er for små for ett soverom, og det samme er tapet. Valget falt på den over, PiP Chinese Rose green wallpaper fra PiP Studio. Nora er ei positiv og sprudlende jente som gjerne omgir seg med masse farger, så jeg tror denne kommer til å passe kjempefint!
I skrivende stund er min kjære nede og river ned den gamle brystpanelen, deilig å endelig ha satt igang.

Ha en strålende torsdag ❤

1 kommentar: