En blogg om mine drømmer for familien og vårt hjem. Om drømmer som fortsatt er drømmer, og om drømmer som blir til virkelighet ♥

torsdag 7. februar 2013

ENDELIG!!!



Da vår herlige, lille solstråle Rikke ble født ble det oppdaget at hun hadde hofteleddsdysplasi. 3 dager gammel ble det startet behandling med Frejkas pute, og senere skiftet hun over til ortose, en plastskinne. Da hun var nesten 5 måneder gammel var vi på kontroll og håpet hun var ferdig behandlet, men hun var ikke bra nok den gangen, og måtte fortsette i tre måneder til. Det var en real nedtur, men det viktigste var selvfølgelig at hun skulle bli helt bra.


Vel, de tre månedene har gått. Igår var vi på røntgen, og idag pratet vi med legen, og fikk den beste beskjeden på lenge; Rikke er bra i hofta si, og vi kunne slutte behandlingen med ortosen. Hurra! Vi er så lettet og glade, for det har vært plundrete.. Ikke plass i vanlig vogn, og vi som egentlig er avhengig av søskenvogn, ikke plass i det lille bilsetet, ikke mulig å få på bukser, og ikke mulig å få på vintertøy.


Men nå er vi FERDIGE!! Jeg måtte fort innom en butikk å kjøpe pysj til sjøstjerna vår idag, ja, for det har hun blitt kalt siden hun bestandig har ligget med armene og beina i alle retninger. Snart 8 måneder gammel og første natta i pysj. Deilige pysj-jenta mi!! Imorgen har jeg sagt til pappaen at jeg skal på shopping, for det er ikke mye klær snuppa har hatt, vi har kun brukt bodyer og strømpebukser. Jeg gleder meg ♥


Ett siste skrytebilde av ett av mammas fire hjerter ♥ Ja, for jeg er så heldig å ha fire, selv om bare to av de er mine på ordentlig. Lillesøster gir oss så mye glede og latter, og mammahjertet bobler over av stolthet ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar