En blogg om mine drømmer for familien og vårt hjem. Om drømmer som fortsatt er drømmer, og om drømmer som blir til virkelighet ♥

mandag 6. mai 2013

Arian 2 år ♥ Sjørøverfest

Hurra for Arian, hele familiens lille røver, som ble 2 år igår!!


Jeg syns det er vanskelig å forstå at det allerede er 2 år siden jeg ble mamma for første gang. 2 år siden den lille bylten ble lagt på brystet mitt og livet ble fullstendig forandret. 2 år med bekymringer, snørr, bæsj og tårer, men også 2 år med ubeskrivelige øyeblikk, latter og ubetinget kjærlighet til dette lille mennesket ♥ Samtidig er det vanskelig å forstå at han bare har vært her i 2 år, for jeg husker nesten ikke tiden uten barn. Hva brukte jeg tiden på, hva gjorde jeg i helgene? Hva gjorde meg SÅ glad som ett lite smil, en god klem, eller en gutt som sier "Glad i deg, mamma" ♥ Uff, dette blei plutselig veldig sentimentalt, men den lille gutten har virkelig gjort mammahjertet så utrolig stolt de 2 siste årene! 


Godgutten vår ble feiret igår med familie og venner, pølser og kake og skikkelig sjørøverfest!! Han fikk ny stor seng, og masse annet fint, og koste seg fra morgen til (seint på) kveld. 


Takk til alle sammen som delte dagen sammen med oss, og til alle som sendt hilsner på andre måter. Vi er så glad for at dere er en del av hverdagen til Arian, og vet at skulle det noen gang hende noe har han mange rundt seg som ville tatt veldig godt vare på han ♥ Det er viktig for mamma og pappa 




Gratulerer som 2-åring gutten min, du er mammas alt 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar